Första blogginlägget..

Jahapp, då var det dagt då..

Har fått för mig att börja blogga, mest pågrund av att folk sku kunna hålla lite koll på mig nu när jag flyttat ner till Skara. 
Ska försöka uppdatera den här bloggen regelbundet nu, tillskillnad från den gamla som knappt updaterades en gång i månades (-.-).

Jag har det jättebra här nere. Trivs bra i lägenheten, börjat lära känna klassen och cyklisterna, och det är underbart att få träna med folk. Har ju kört mestadels själv i ca 1 år uppe i Härnösand. Men, saknar självklart alla härliga männsikor från stan jättemycket. 
Om nån skulle vara intresserad så finns det lite bilder från lägenheten finns det ett par här http://www.facebook.com/album.php?aid=99785&id=531941841&ref=mf

Aja, nu blir det till att laga lite lunch och fara ut och träna! 

Over and out // Axel 

Btw, kom gärna med konstruktiv kritik, är ju väldigt färsk till det här och har ingen riktigt koll på hur det ska gå till... (A)

Kommentarer
Postat av: cho

ahw shiiet! du bloggar!! :D:D

tummen upp!(y)

2009-08-23 @ 13:38:12
URL: http://justlikeabutterfly.blogg.se/
Postat av: Akel

Yes i do!

Men tummen upp vet jag inte riktigt om det är värt.. ;)

2009-08-23 @ 21:03:18
Postat av: mich:)

vi saknar dig ocksååå akel:))

härligt att kunna hålla koll på att du fortfarande lever!

take care!

2009-08-26 @ 21:46:07
URL: http://michtyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0