Brighter then a thousand suns

Nu var det ett tag sen jag skrev nånting igen.
Senaste veckan var inte speciellt lyckad.
Det började med att jag på Tisdagen, kännde mig kass och gick hem mitt under skoldagen. Blev lite orolig att jag skulle ha dragit på mig nånting, eftersom det var tänkt att jag dagen efter skulle vaccinera mig.
I alla fall, onsdagen mådde jag ganska bra. Så jag tog sprutan, och fick lov att vila från träning pågrund av den.
Torsdag låg jag hemma med världens huvudvärk efter sprutan och kunde då inte heller träna.
Bara igår, fredag, och nu idag har jag känt mig pigg på riktigt på hela veckan, så idag blir det till att köra distans och hoppas på att kroppen är med mig.

// Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0