Dialogue With the Stars

Nu har det vart mycket på slutet. 
Haft ett par ganska slappa veckor i skolan nu på slutet med inte allt för mycket prov och inlämningar, men det får man igen nu.
Sista veckan har jag haft tokmycket att göra, 3-4 prov och inlämningsuppgifter i mängder.
Menmen, nu är det äntligen helg och bara 2 dagar kvar tills jag åker hem till Härnösand. Har börjat längta riktigt mycket efter att koimma hem nu och träffa alla.

Igår, var jag, Wengan, Madde och Tomas iväg på en Cabaré i Lidköping. Vi hade inte direkt fått några uppgifter om vad det var vi var påväg till, bara att Wengans kompis Anton jobbade där och att vi skulle komma in för mindre än halva priset. Väl där var alla uppkädda och allt var jätteordnat, ziphood och jeans kändes väldigt fel. Men när själva showen drog igång och vi märkte att det inte bara var en dyrmiddag blev det en skitkul kväll.

Nu bär det strax iväg på ett av de sista träningspassen här i Skara innan jul.

Peace out / Axel

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur länge stannar du i härnösand då?=)

2009-12-19 @ 13:52:58
Postat av: elise ! elisesandblom.blogg.se

oj, Vad snygg blogg du har! du är verkligen bra på att designa. :D

2009-12-23 @ 17:26:19
URL: http://elisesandblom.blogg.se/
Postat av: axel

Elise : Tack så jättemycket ;)



Lollo : Hela lovet tror jag (A) Är du i stan? :P

2009-12-24 @ 01:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0