It´s all tears

Igår körde jag det första snabba passet på ett tag nu. Missade stora delar av förra veckans träning på grund av att jag låg hemma och mådde kasst efter sprutan, och har bara kört distans sen dess. Så jag tog för givet att jag skulle vara långsam som bara den, men det gick faktiskt ganska bra. 
Fick i mitten av passet bita i riktigt reält för att hänga med, men det släppte och jag fick mig ett 2 timmars pass med ett snitt på ca 35km/h. 

Eftersom det med tanke på omständigheterna kändes bra igår hoppades jag på att det skulle kännas bra idag på tc passet också. Skruvade på lite mer motstånd än vad jag brukar köra på eftersom jag kände mig pigg, vilket kändes bra i början, men vilket sen övergick till jättestumma ben. Kämpade mig i alla fall igenom en timmes intervallkörning och hoppas nu att det ska kännas bra i benen imorgon igen. 

Annars rullar det på som det ska här nere i Skara. Mycket slit med skolan nu på slutet innan lovet, men det är väll inte mer än väntat. Ska bli riktigt skönt att till jul få komma hem och hälsa på alla Härnösandare.

Nu blir det lite gitarrspelande och sedan Ica med Tomas / Axel

Kommentarer
Postat av: hanna

wiie, vi ses då?! :D

2009-12-09 @ 22:23:30
Postat av: Axel

Yay! :P Det hoppas jag verkligen =)

2009-12-09 @ 23:10:08
URL: http://axellindh.blogg.se/
Postat av: Mira

meh, svangen till NZ da? :O

2009-12-10 @ 07:32:37
Postat av: chooo

mira, känn dig dissad:)

bor man inte i sverige så blir man tyvärr mobbad.. :(

snyft

2009-12-12 @ 00:04:32
Postat av: Akel

Meh! Mira och Cho! Hade mer än jättagärna kommit och hälsat på om de fanns lite cash att ta av.. men är man fattigare än en fattig... ja, fattig! så är det inte så lätt... :/

Ni får snabba er hem istället (A)

2009-12-12 @ 00:21:28
URL: http://axellindh.blogg.se/
Postat av: frida

SV: haha ja tack;D



när får du lov?=D

2009-12-18 @ 08:16:04
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0