The Funeral of Hearts

Nu längtar jag verkligen till kommande säsong. Är jätte tävlingssugen. 
Eftersom jag missade nästan hela förra säsongen är jag dundertaggad att visa vad jag går för nästa säsong. 
Har, trots att det bara är 2 veckor kvar på skolan rätt mycket kvar att göra. Nästa vecka har vi både matte, fysik och datorkunskapsprov + att vi ska ha en lite konsert med musikgruppen från estetiska verksamheten. 
Ska faktiskt bli lite kul att spela upp musik på en scen igen. Saknar att spela med folket hemma i Härnösand jättemycket. 

Dagen har spenderats på skolan, Nockes, och hemma i lägenheten. Försökte mig på att fixa Emils dator, och trots att jag tycker mig kunna en hel övermannade den mig -.-

Ska sova på saken nu tror jag // Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0