Mad Man

Sjuk, jag har varit sjuk hur länge som helst nu känns det som.
Måndag den 12 till onsdag den 14 var jag uppe i Stockholm på mtb landslagsläger, var jättekul, men lyckades köra sönder vevpartiet, vilket var lite mindre kul. 
Sen, tränade jag torsdagen efter att jag kommit hem, och på fredagen var jag toksjuk, ont i halsen och feber. Jag drog antagligen på mig nånting uppe i Stockholm, eftersom att även John och Tomas, som var med uppe på lägret i Stockholm nu också ligger hemma och är krassliga.
Och sen dess har det bara jävlats. Var inne på vårdcentralen för ett par dagar sen, och fick penicillin mot en öroninflammation jag också dragit på mig, men halsontet, som jag befarade var en halsfluss kunde dom inte göra nånting åt. 

Så, sista tiden har inte varit speciellt händelserik, jag har vaknat, kikat på tv, vilat, och spelat gitarr hela dagarna och sen sovit ett par timmar extra varje natt för att bli frisk. 
Nu får det räcka snart! Penicillin kuren sträcker sig iofs ända fram tills på fredag, men det skulle vara trevligt om viruset kunde släppa tills dess också.

Har inte mycket mer att säga för tillfället. Blir väll en film till nu.

// Axel

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

låter inte helt okej :O

krya på dej, och kom hem snart! :D jag saknar dej (:

2010-04-27 @ 22:04:14
Postat av: Per-Erik

Grattis till Segern på Borlänge Tour. Ser fram emot att läsa hur du upplevde det hela på bloggen.

2010-05-23 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0