Dear God

Nu börjar värdet tära på tålamodet. Verkar inte spela nån roll hur mycket jag än hoppas på att snön ska börja smälta, det kommer bara mer och mer ändå. -.-

Mamma och pappa var nere och hälsade på nu i helgen. Jättekul att träffa dom, och med dom kom även mtbn jag ska cykla på under säsongen 2010. Kul det med. Nu väntar jag på att få ner min landvägscykel hit till Skara också så är min lilla cykelskara snart fullständig.

Min dag i korta drag har bestått av skola, träning. gitarrspel hos Tomas, mat på stadt och sen har resten av dagen spenderats slappandes hemma i soffan.

Inte mycket mer att uppdatera er med för tillfället, så..

Peace / Axel



Kommentarer
Postat av: emma

Axels cykelskara i Skara, mahahhahah. /dålig-humor-emma :D

2010-02-05 @ 20:09:46
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0