Die Mauer

Har gått omkring och varit småirriterad nu i veckan eftersom jag varit riktigt dålig på träningarna. Alltid lika jobbigt när man tränar på som vanligt och så helt plötsligt går man från okej till jättedåliga ben utan nån direkt anledning. Kroppen har inte svarat alls, och jag har inte hittat nån direkt förklaring till varför heller. Så idag när jag kom till lokalen tänkte jag bara sätta mig på tc:n och trampa ur benen nån timme. När jag väl var där fick jag dock av nån outgrundlig anledning för mig att köra ett par 8-2 trots allt för att känna efter lite. Och till min stora lättnad kändes det riktigt bra idag. Bara hoppas att det vänt lite nu så jag kan börja ladda inför säsongen. 

Idag har jag inte gjort mycket alls. Nästan alla cyklister har antingen dragit sig hem eller åkt iväg på läger nu under lovet, så jag är ganska ensam i skara. Blev en slapp morgon, träning, och sen lite filmtittande med Rite-Wiggan ;)

Nej, nu blir det lite tv-tittande innan jag ramlar i säng.

Gnatt / Axel

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sov nu! Så ska du se att benen känns ännu bättre imorgon.

2010-02-19 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0