Beast and the Harlot

Idag har varit en bra dag. 
Började dagen med kursen webdesign, vilket faktiskt var skitkul. Ser fram emot nästa lektion. Annars har teknik inte vart fullt så intressant som jag förväntat mig. Trodde/hade fått intrycket av att det skulle vara mycket mer praktiska moment, men som det är nu är det övervägande del matte/fysik och nästan bara teoretisk undervisning.

Så att faktiskt få sätta sig vid datorn och skapa lite var skikul.

Sen blev det träning också. 8-2or. Gick sådär får jag lov att säga. Under gårdagens träningspass hade jag jättedåliga ben, och var rädd att det skulle vara lika illa idag. Och inte kändes det bra, hade fortfarande såna ben som bara vill kliva av cykeln och gå hem och dra täcket över sig. Men man måste få ha nån sån dag ibland också. Får ha en bättre dag imorgon helt enkelt. 

Efter det begav sig jag och Wengan bort till posten för att hämta ut resten av delarna till dirtcykeln. Tog med lite hjälp från Tomas, John och även Gubben och byggde ihop den, och nu är det bara sadel och eget styre som saknas så är den komplett. Underbart.

Men dagens trevliga händelser var inte slut iom det. Efter middagen drog jag mig bort till Tomas place och hade det trevligt där under kvällen, och fick då ett samtal från far där jag fick veta att mtbn var en månad tidig och kommer att följa med ner till Skara redan nästa vecka. Med lite tur får jag ner landsvägscykeln då också. Underbart som sagt!

Aja, känner att det är lika bra att göra kväll medans man är på såhär bra humör, så godnatt.

// Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0