Living dead beat

Distanspass på vintercykeln idag. Bortsett från en avkörning bestående av att jag, som kört sönder bakskärmen, klickade loss ena foten för att sparka tillbaks den på plats vinglar till iom det och drar raka vägen ut i snövallen, var helt okej. 
Distans är inte min favorit tränings gengre, men dagens pass blev lite händelserikare än vanligt på grund av halt väglag, och en hel del vurpor.

Det jobbiga med distans, är att man efteråt inte bara är trött i kroppen, utan också i huvudet.
Så resten av dagen har spenderats hemma utan att egentligen göra någonting annat kreativt än att diska och spela gitarr.. Men det funkar det också.

Nu ska jag nog återgå till mitt klinkande, och sen gå och lägga mig för att orka med 4timmar vintercykel imorgon också.

Gnatt // Axel

Kommentarer
Postat av: cho

22:41:21 - jaa lägga sig var det, jaa..

2010-01-17 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0