Walk

Jag är idag förkyld. Och det uppskattas inte, inte alls.
Vaknade med halsont och blev hemma från både skola och träning idag. Har dock känt mig bättre och bättre under dagen och hoppas på att må bra imorgon, verkar inte vara nånting som hänger i sig.

Förutom förkylningen är det bara bra med mig. Träningen rullar på som den ska, och benen börjar kännas bättre och bättre, vilket gillas. 

På torsdag kommer mor och far ner och hälsar på, ska bli jättekul att träffa dom igen, hade vart kul att träffa bröderna också, men får ta det nån annan gång när du verkar ska stanna hemma denna. Med föräldrarna kommer även nua mtbn, vilket också är efterlängtat. 

Ska ta och städa i ordning det sista i lägenheten nu, och kanske plinka lite på gitarren innan jag går och lägger mig för att vakna upp pigg och kry imorgon *hoppas*.

Hoj / Axel

Kommentarer
Postat av: cho

bli frisk!

2010-01-27 @ 00:14:48
Postat av: Karin M

Hej! Hoppas verkligen du snart blir frisk igen .

Härligt att du får besök i lyan.

Må så jättegott!

Gammelm. Karin

2010-01-28 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0