Dez Moines

Vackert väder! Sol och plusgrader! Jävlar vad bra humör jag blev på nu! ;)

Igår kom farmor och farfar ner på en visit i mitt lilla kryp in, trevligttrevligt. 
Jag är i full gång med att sälja av lite saker som bara ligger och skräpar för tillfället, och nu har jag (återigen -.-) börjat försöka bli av med elgitarren igen också. Inte för att jag inte gillar den, den både låter bra och är lättspelad, men jag har helt enkelt lessnat på den och vill ha någonting nytt att plinka på. Så är ni intresserade av att köpa elgitarr, möjligtvis med förstärkare och diverse andra tillbehör är det bara att höra av sig.

Nu blir det snart till att fara ut i solskenet med Tomas och cykla lite på Scalen. Blir andra gången jag cyklar på den sen den kom i min ägo, och det ska bli skitkul. Blir premiärturen för Tomas "elacs" (scale baklänges, dom den så klyftigt kallas.. -.- ;)) också. 

Hoj! // Axel

Kommentarer
Postat av: cho

nej jag är inte avis på att ni har bra väder. inte alls! inte ens liiiite!!!! -.-

2010-03-30 @ 14:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0