Psykbryt

Nu i helgen har mamma och pappa varit nere en sväng och hälsat på, vart jättetrevligt. Med dom följde den nya landsvägscykeln, och en del cykelkläder. 
Var nästan övertygad om att cykeln skulle vara en storlek för stor, men att allt annat skulle funka, men nu när det väl kom ner så funkade cykeln bra, fast därimot var alla kläder för stora, attan -.-

Aja, hoppas det löser sig att jag kan byta lite storlekar. 

Nu har jag även bestämt vilken dag jag ska åka upp till LIVI i falun och testa mig, tyvärr krockar det med landsvägs-landslagslägret i Apelviken. Skittråkigt, men tyvärr ingenting som går att ändra på. 

Idag fick jag även ett paket från chainreaktioncycles.com med lite smått och gott till nya cyklarna, bromsar och pedaler. Är lite orolig för att montera sakerna imorgon, inte för att det över några som helst problem att göra det, men jag blir så jävulst sugen på att cykla ute i skogarna varje gång jag plockar fram MTB cykeln. 

Jag och Tomas var ute en sväng i eftermiddags och kikade om det fans några spots att streeta på här i stan, men det ligger, tyvärr, fortfarande för mycket snö överallt. Börjar lessna så hårt på snön att jag snart plockar ut hårtorken och satsar på att smälta bort allt för hand.
// Axel

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Sjödin

Hej Axel!

Vet inte om detta kommer att fungera men provar ändå.

Hörde ju av mor att de hade varit nere med ännu en cykel till dig. Hoppas allt ff är bra och att det går bra med din cykling.

Kram mormor

2010-03-16 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0