The Rise

Nej, nu får jag skärpa mig, har ju inte bloggat på skitlänge nu, trots att det hänt en hel del saker. 

Förra helgen var jag nere i Varberg på landslagsläger. Skitkul var det. Vi körde 2 hårda träningspass, lite längre än vad jag är van vid, och fick en massa information om regler, tävlingar landslaget ska ut på och lite allt möjligt.

Nu, har vi gått på påsklov här nere också. Superskönt eftersom det vart mycket i skolan på slutet.
Under lover åker dom flesta hem, men eftersom min familj kommer vara nere på läger med klubben, och det är väldigt mycket bättre cykelförutsättningar blir jag kvar här nere i Skara under lovet. Det hade varit skitkul att få komma hem och träffa alla människor igen, men det blir nog bra såhär med. Jag och Tomas de ända cyklister som blir kvar i Skara under lovet.
Nu blir det frukost följt av träning, det är inge kul väder alls här nere, regnigt och jävligt, så finns en viss risk för att det blir tc.

// Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0